نمایندگی تعمیر دوربین و لنز نیکون در ایران
تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده ال دوربین

برگشت به صفحه نخست
مقالات

معرفی لنز نیکون Nikkor Z 24-70mm F4 S

 

لنز نیکون Nikkor Z 24-70mm F4 S یک لنز فول فریم است که به طور خاص برای استفاده به همراه دوربین های میرورلس فول فریم نیکون طراحی شده است. این لنز با ارایه فاصله کانونی بسیار محبوب 70-24 میلیمتر ، دارای حالت جمع شونده بوده و در درون بدنه آن از یک عدسی نیمه کروی ED به همراه سه عدسی نیم کروی با کوتینگ های نانو کریستال و فلورین استفاده شده است .

Nikkor Z 24-70mm F4 S

کنترل دیافراگم این لنز به صورت الکترومغناطیسی انجام شده و یک حلقه قابل تنظیم برای تنظیم هر یک از حالت های فوکوس ؛‌ دیافراگم و یا جبران نوردهی بر روی بدنه آن قرار داده شده است. حداقل فاصله فوکوس دهی این لنز 30 سانتیمتر بوده و بدنه آن از حالت مهر و موم در برابر نفوذ رطوبت و گرد و غبار برخوردار است.

تعمیر دوربین نیکون - تعمیر لنز نیکون

ویژگی های اصلی لنز نیکون Nikkor Z 24-70mm F4 S

نوع لنز : لنز زوم

فاصله کانونی لنز : 24–70 mm

استابیلایزر تصویر : ندارد

نوع مانت لنز : Nikon Z

بازترین حالت دیافراگم لنز : F4

بسته ترین حالت دیافراگم لنز : F22

حداقل فاصله فوکوس دهی لنز : 0.30 m

بیشترین مقدار بزرگنمایی تصویر : 0.3×

وزن بدنه لنز : 500 g

طول بدنه لنز :‌ 89 mm

تعمیر دوربین نیکون - تعمیر لنز نیکون

به طور کلی لنز های 70-24 میلیمتر در دسته لنز های زوم واید انگل به تله فتو متوسط قرار می گیرند. به طور خاص این لنز با برخورداری از فرمولاسیون اپتیکال جدید  نیکون به گونه ای طراحی شده است تا بیشترین مقدار شارپنس تصویر را در تمامی بخش های کادر عکس بتوان به دست آورد.

تعمیر دوربین نیکون - تعمیر لنز نیکون

دیافراگم ثابت F.4 حالت نوردهی یکسان در تمامی فواصل کانونی این لنز را تضمین می نماید و اگر شما تمایل دارید تا از این لنز در طول زمان های فیلمبرداری استفاده کنید  ، حالت فوکوس بدون صدا و بسیار نرم و روان این محصول به همراه لرزشگیر 5 محور داخل بدنه آن ، دسترسی به تصاویر کاملا شارپ و با کیفیت را برای شما امکان پذیر می نمایند.

تعمیر دوربین نیکون - تعمیر لنز نیکون

این لنز با فناوری مانت Z ، دارای دهانه نسبتا بزرگی در قسمت اتصال به دوربین است و فاصله فلانژ کوتاه در قسمت مانت ، یکی از ویژگی های اصلی آن به شمار آورده می شوند.

 

تهیه و تنظیم : ایده آل دوربین - نمایندگی تعمیر دوربین نیکون در ایران