نمایندگی تعمیر دوربین و لنز نیکون در ایران
تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده ال دوربین

برگشت به صفحه نخست
مقالات

معرفی لنز نیکون Nikkor Z 35mm F1.8 S

 

لنز نیکون Nikkor Z 35mm F1.8 S یک لنز پرایم استاندارد است که به صورت ویژه برای استفاده به همراه دوربین های میرورلس فول فریم سری Z طراحی شده است. در درون بدنه این لنز از 11 المنت شامل دو المنت ED و سه عدسی نیم کروی به همراه کوتینگ نانوکریستال استفاده شده اند . دیافراگم این لنز از نوع 9 تیغه ای مدور و در سیستم فوکوس دهی آن از یک موتور استپی استفاده شده است . حداقل فاصله فوکوس دهی لنز 35 سانتیمتر است و بنابر اعلام نیکون ، این محصول دارای مقاومت در برابر نفوذ رطوبت و گرد و غبار است.

Nikkor Z 35mm F1.8 S

ویژگی های اصلی لنز نیکون Nikkor Z 35mm F1.8 S

نوع لنز : لنز پرایم

فاصله کانونی لنز : 35 میلیمتر

استابیلایزر تصویر : ندارد.

نوع مانت لنز : Nikon Z

بازترین حالت دیافراگم لنز : F1.8

بسته ترین حالت دیافراگم لنز : F16

حداقل فاصله فوکوس دهی لنز : 0.25 m

وزن بدنه لنز : 370 g

طول بدنه لنز : 86 mm

تعمیر دوربین نیکون - تعمیر لنز نیکون

لنز نیکون Z 35mm F1.8 S را یک لنز مدیوم واید انگل سری Z باید دانست که شارپنس عالی و حالت تعادل بسیار مطلوبی را در زمان استفاده به همراه دوربین های نیکون Z6 , Z7 به وجود می آورد. اگر چه این لنز از قدرت عکاسی در شرایط بسیار کم نور برخوردار نیست اما در هر صورت حالت دیافراگم و شارپنس تصویر آن برای عکاسی در بسیاری از موقعیت ها مناسب می باشد.

این لنز برای عکاسی در محیط های داخلی و کم نور از کارایی بسیار مطلوبی برخوردار است اما برای عکاسی از سوژه های پرتره و در مواقعی که به یک فوکوس بسیار سریع نیاز است ، این لنز کارایی چندانی نخواهد داشت.

 

ایده آل دوربین - نمایندگی تعمیر لنز و دوربین نیکون در ایران