نمایندگی تعمیر دوربین و لنز نیکون در ایران
تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده ال دوربین

برگشت به صفحه نخست
مقالات

نیکون به روز رسانی سیستم عامل D7100 DSLR تقریبا 10 ساله خود را منتشر کرد

اغلب پیش نمی آید که برای نصب آخرین سیستم عامل دوربینی که متعلق به خود شما است ،  آرشیو سایت ها را جستجو کنید، اما ممکن است برای برخی از دارندگان Nikon D7100 چنین باشد. نیکون به‌روزرسانی سیستم‌افزاری را برای دوربین تقریباً 10 ساله اعلام کرده است که یک مشکل نسبتاً کوچک را در آن برطرف می‌کند.

 

خیلی عجیب به نظر می رسد که یک دوربین تقریباً یک دهه ای در حالی به روز رسانی می شود که دوربین های جدیدتر بدون هیچ به روز رسانی در اطراف شما موجود هستند، اما دیدن اینکه هیچ شرکتی مشکلات دوربین های قدیمی خود را برطرف می کند، هر چقدر هم که مبهم باشد، ضرری ندارد. سفت‌افزار نسخه 1.05 برای دوربین قدیمی تر  Nikon D7100 مشکلی را برطرف می‌کند که در آن هنگام انتخاب تنظیمات [بدون محدودیت] در منوی تنظیمات سفارشی C4، نمایش زنده تقریباً 10 دقیقه پس از راه‌اندازی در نرم‌افزار Camera Control Pro 2 نیکون متوقف می‌شود.

Nikon D7100

نیکون اخیراً مجموعه برنامه‌های دسکتاپ خود را به‌روزرسانی کرده است، بنابراین ممکن است این مشکل در آن زمان کشف شده باشد و یک راه حل نسبتاً پیش پا افتاده برای آن وجود داشته باشد. یا شاید یکی از مهندسان نیکون یک D7100 داشته باشد که واقعاً می‌خواستند برای مورد خاص خود دوباره کار کنند. به هر دلیلی، ما بدون در نظر گرفتن سن دوربین ها، از به روز رسانی سیستم عامل استقبال خواهیم کرد.

اگر می‌خواهید سیستم‌افزار 1.05 را برای Nikon D7100 دانلود کنید، می‌توانید این کار را در صفحه مرکز دانلود نیکون انجام دهید.

 

تهیه و تنظیم : ایده‌ال دوربین - نمایندگی تعمیر دوربین نیکون در ایران