نمایندگی تعمیر دوربین و لنز نیکون در ایران
تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده ال دوربین

برگشت به صفحه نخست
مقالات

به روز رسانی فریمور برای دوربین های نیکون سری Z

کمپانی نیکون اعلام کرد که این شرکت قصد دارد تا یک به روز رسانی جدید برای فریمور تمامی دوربین های خود در سری Z ارایه دهد و از این روی تمامی دوربین های میرورلس Z50, Z5, Z6, Z7, Z6 II,  Z7 II این به روز رسانی جدید را دریافت خواهند نمود .

بنا بر اعلام نیکون ، اگر چه این به روز رسانی تغییرات زیادی را به وجود نمی آورد اما در هر صورت برخی ویژگی های جدید به این دوربین ها افزوده خواهند شد.

تعمیر دوربین نیکون

به روز رسانی فریمور به نسخه version 2.10 در دوربین نیکون Nikon Z50 و نسخه 3.30 برای دوربین های نیکون Z6 و Z7 گزینه ‘Save Focus Position’ را به این دوربین ها اضافه نموده و با استفاده از آن موقعیت نقطه فوکوس بعد از خاموش/ روشن شدن دوربین در جای خود حفظ میشود .

همچنین برای دوربین نیکون Z6 گزینه voice memo recording/play function که پیش از این در دوربین پیشرفته و پرچمدار D6 وجود داشت ؛ افزوده میشود.

با ارتفا فریمور به نسخه version 1.10 در دوربین نیکون Z5 ، سرعت تشخیص نقطه فوکوس در شرایط کم نور و در مود عکاسی ‘Low-Light AF mode, بهبود می یابد. همچنین به این دوربین نیز گزینه ‘Save Focus Position’ افزوده خواهد شد .

تعمیر دوربین نیکون

در دوربین های جدید نیکون Z6 II و Z7 II ، ارتقا فریمور به نسخه 3.30 بهبود عملکرد اتوفوکوس را به طور کلی به همراه خواهد داشت .

به روز رسانی نسخه فریمور دوربین های نیکون ، یکی از خدمات رایگان در نمایندگی تعمیر دوربین نیکون به شمار می آید و با در دست داشتن کارت گارانتی ، از این خدمات به صورت رایگان بهره مند خواهید شد.